Förbannad var ordet

känslan och allt. Fan vad arg jag blir, verkligen i hela kroppen. Det känns som det var droppen för den här dagen, veckan, månaden och året. Jag vet att jag kan ordna det lätt men det ska då fan alltid kronglas. Hela jävla tiden ska det kronglas och fixas till för att det ska bli perfekt, kan det aldrig vara perfekt på en gång liksom och så kan vi bara strunta i att krongla. Men nej då hela dagen ska kännas som om den är förstörd för en liten fjuttig grej.

Jag ska fixa i mig lite mat så ska jag väl åka ner till jobbet och kolla om det kan ordnas annrs vet jag inte vart jag tar vägen. Jag stört vägrar, stretar emot med hela kroppen och säger stopp, nu får det för helvete vara slut.
Jag vill bort härifrån. Tänka på något annat.

Sådär nu har jag fått avreagera mig lite. Tack!

Andra saker kanske tar ett tag att ordnas upp men allt kommer att bli bra det vet jag, innerst inne vet jag att det kommer bli jätte bra, men just nu kommer jag vara depprimerad eller nere eller på dåligt humör. Det är bara så det är acceptera så blir allt bra!
Tack mig själv nu blev jag helt plötsligt på bättre humör. Så nu ska jag ta mig något att äta och sedan kila ner till jobbet!

Hej Svejs.

Kommentarer
Postat av: Sara

uppdatera din blogg när du har en för faen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback