Here we go again

eftermiddags vecka igen. Tiden går sjukt fort tycker jag.
Fint väder är det också, men det känns att det börjar ta slut på sommaren, det är mycket kallare nu på dagarna, inte kallt men kyligare. Jag vill ha värme och tid för värme. Det ska bli så underbart, det är helt sjukt vad jag längtar =) Strosa runt i bikini hela dagarna utan att bry sig om någonting annat.. Oooooh. GE mig November.

Skulle väl egentligenbehöva fixa med endel saker nu, som vanligt, men just nu orkar jag inte. Verkligen inte. Jag tänker skjuta upp det, jag har bestämt mig för att jag ska skjuta upp det. En stund i alla fall.
Det är väl så de flesta gör antar jag, skjuter upp och tar tag i det i sista sekund. Det låter som när man gick i skolan. Det låter inte så frestande enligt mig, Nej tack inte på några år.

Jag har då åtminstonde ringt mvc, grattis grattis Lina, det brukar det ju också dras ut på. Men det är klart jag måste sätta alarm på telefonen så jag inte glömmer. Det vore också typiskt. Typiskt mig.

Nu är tiden inne. Fixar tiden. Hade Fint, Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback