Skrivkramp

Ja jag kan ju inte påstå att jag har varit så effektiv i mitt skrivande här på ett tag. Vem vet jag kanske har haft fullt upp ändå.. =)
I dag är det julafton i alla fall, allt är klart, paketen är köpta och inslagna. Kläderna är klara för att sätta på sig, jag ska bara duscha och göra i ordning mig. Försöka få upp Glenn ur sängen också då, men det brukar gå bra =)
När vi är klara ska vi börja med att åka till Mamma och Peter och fira med hela släkten där, sedan åker vi till Pappa och Linda och blir där ett par timmar med släkt nummer två, nummer tre träffar vi sedan hos Glenns föräldar som blir slutstation innan vi åker hem. Och mat blir det på alla ställen, så jag är inte det minsta rädd för att vi kommer vara hungriga =)

Så nu ska jag hoppa in i duschen.
Ha en riktigt God Jul! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback