O7 O7 O7

Det sägs att det skulle hänt något speciellt i dag, men inte vad jag har märkt. Ingen som har bombat på någon tunnelbana. Ingen som har gjort något annat farligt. Gun (Glenns mamma) har fyllt och vi har käkat tårta, deras grannar hade gift sig, antar vi, och det kan väl vara speciellt, men jag vet inte riktigt. Jag hade egentligen inte ens tänkt något speciellt. SÅ, Skit samma.

Förövrigt så har jag även klippt mig, och då menar jag inte toppat, eller stått framför spegeln och klippa lite som det brukar vara. Nej jag har faktiskt tagit tag i mitt hårs lidande och gått till en nybliven frisör. Hon klippte bort cirka en och en halv decimeter, jag fattar inte själv 15 centimeter, det är ganska mycket. Men jag har inte haft tjockare hår än så här, det känns jätte bra =)

Jag har även börjat på min tre veckor långa semester, och jag känner mig faktiskt lite rädd om jag ska vara ärlig, det har ju bara gått en dag sedan jag slutade jobba så än känns det väl inte så konstigt men det kommer nog att göra det sen, om en vecka eller om några dagar bara kanske. Vad ska man göra när man ska vara ledig så länge?

Vi ska börja med att åka till Åland i morgon ledan i alla fall. Jag, Glenn, Pappa, Linda, Ayanda och Jack. En lugn resa alltså, men det ska bli trevligt. Då kan man ju i alla fall säga till dom på jobbet att man har gjort någonting på sin semester.

Live Earth-gala. Earth är också ett grymt svårt ord för mig att uttala. Rth är verkligen skit svårt att få till, det låter som Glenn säger en blandning av ett f och ett s, jag förstår inte hur dom kan få till det så bra, när jag ska säga det låter det bara som ett jobbigt läspande. Jävligt irriterande tycker jag! Jag borde nog ta tag i min engelska och lära mig ett och annat som jag inte kunde, eller ville, eller orkade lära mig i skolan. Det kan ju vara bra att ha. Kanske!?

Nu tycker Glenn att jag skriver för mycket, han förstår egentligen inte alls varför jag ska sitta och skriva massa onödigheter över-huvud-taget, men på något sätt så känns det bra faktiskt. Jag skriver nog mest onödigheter också faktiskt, men det är en skön känsla i bland tycker jag.
Men det är nog läggdags nu för att det blir rätt så tidigt i morgon och vi har inte packat ännu. Eftersom jag känner mig själv så vet jag ju hur det blir när jag ska packa, så det är nog dags att ta tag i det.

Så god natt. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback