...

Snart helg, äntligen. Och sen är det bara en vecka kvar.. =) Helt sjukt vad fort det går. Fast det känns lite konstigt, Svårt att veta vad man ska sysselsätta sig med under tre helt lediga veckor =)
Mest glad är jag i alla fall att jag slipper jobba på Ludvika festen vilket jag har fått gjort de senaste åren. Hoppas på fint väder också, om dagens väder kanske vill hålla i sig. Det blir nice.
Från det ena till det andra, så tror jag nästan att jag fixat mig ett andra jobb också. Det har tydligen blivit jätte poppis att ha löshår igen.

Annars då.. Vad ska jag slösa bort min dyrbara tid på i dag då innan klockan halv två. Åka iväg en sväng till mamma och lämna tillbaka en telefon i alla fall. Men tiden går sjukt sakta.
Jag ska komma på något bra.

Tack och Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback