Midsommar

Dåligt väder började det med, men kvällen blev ändå trevlig, mycket trevlig faktiskt. Grilla vid Glenns kompis och satt ute och drack. Vid elva tiden kom Glenn på att det vore en bra ideé att åka till Leksand, nej tack, sa jag och åkte hem i stället. Jag slog på Sista dansen som jag sedan somnade till. Det var verkligen as skönt att somna i det nu jätte mörka rummet, det är nästan lika mörkt i vårat sovrum nu som det var i mitt sovrum hemma vid mamma, man hade ingen aning om det var natt eller dag när man vaknade, men man vaknade alltid utvilad.

I dag hoppas jag på lite tårta och grejer hemma vid pappa eftersom hans fru fyllde år i går. Det vore smaskens =) Annars vet jag inte vad som händer riktigt. Vi får helt enkelt se. Det hade ju inte varit helt fel med lite sol i alla fall, men är det så att den sparar sig så gör inte det något, bara den är framme när jag har semester. Semester för första gången i mitt liv, det låter ju verkligen jätte vuxet, eller hur?

Nej men om man skulle fräsha till sig lite kanske.
Hade Fint. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback