nice

Juni har kommit med strålande väder. Har varit ute och glassa riktigt ordentligt i solen faktiskt, förutom när jag jobbet men då har vi suttit ute på fikarasterna, så nu har jag fått lite färg på armarna, bröstet och jag vågar nästan till-och-med säga att benen har fått färg =)
I morgon är det ledig dag och den skall få tillbringas med min kära mor och min syster som ska spela fotboll, jag är trogen hejare såklart, i alla fall lite grann när det är fint väder =) Jag och Glenn åkte och kikade sist hon spelade men vi fick lov att åka hem och hämta mer kläder för det var verkligen svin kallt.

Sara har varit på kortvisit i Dalarna och vi hann i alla fall med att ta en glass på stan i går, vilket var jätte trevligt, hur fint väder som hellst. Till kvällen grillade jag med Hannah och Elimra + resten bakom ABB vid Hällarna, det blev riktigt gott men ABB är ABB och där Stinker det verkligen, mysfaktor O tyvärr. Bad blev det också, inte för min del då =) men för endel andra, burr, det är inte mer än 15 grader i vattnet tror jag. Jag väntar då gärna tills det överstiger 20. Men helst ska det knappt kännas att man går i om du frågar mig, Thailand var då underbart, där svalkade det lagom men var absolut inte kallt, Perfekt skulle man kunna säga =)

Jag har verligen haft fullt upp i dag känns det som, men jag har ändå unnat mig att lägga mig ute på gräsmattan och solat en sväng, tänkte att jag skulle äta lite melon som blev kvar i går, problemet var bara att kylen har blivit frys igen, men bara ibland. Inte så bra, så det var ju bara att kasta den där jätte, jätte goda melonen. Skit!

Kvar att göra:
Äta upp maten som börjar bli kall
Hämta tvätten i tvättstugan
Vika all tvätt
Bädda sängen
Färga håret
Duscha
Bestämma mig för om jag ska åka hem till mamma redan i dag eller i morgon bitti

Vi får helt enkelt se vad som bokas av eller om allt blir gjort.
Tack och Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback