Dag 2 | 6/3 - 07

Det blev i alla fall en dag två här.
Såg Blood Diamond i söndags, den var hemsk eller vidrig. Jag blev vrång och elak hela dagen efter det kändes det som. Nere i alla fall. Den filmen ska jag aldrig se igen det är en sak som är säker..

Annars då. Är hemma ensam vilket betyder att min man är ute på jobb. Lugnt är det men inte skönt. Ensamt förklarar rätt bra hur jag känner. Men jag står emot och kämpar.
Tvättat hela dagen eller i alla fall till två. Jag är så lycklig att tvättstugan bara ligger en trappa ner och att det går fort att göra det man ska.
Resten av veckan ska jag leka arbetskvinna och jag ska försöka göra det så bra jag kan så att alla blir nöjda =)
Jag gjorde det bra förra månaden och den belöningen kommer den tjugotredje, lucky me!

Idag klarade jag det inte längre, jag kände i hela kroppen att jag var tvungen att ladda ner nästa avsnitt av OC och nästa och nästa. Jag fattar inte. Vad tusan har dom gjort med hela serien, den är helt förstörd. Jag blir knäpp av att se det, men jag är tvungen. Lägga in ett avsnitt när Ryan och Taylor endast drömmer bara för att få ett visst antal program, Jag blir helknäpp. Sista säsongen annars ska jag skriva hotbrav och bomhota dom om dom inte lägger ner serien. INGEN kan ju tycka att det är bra. Inte om man har sett ettan och tvåan.

Mycket klagomål blir det. Men jag har kommit på att det är ju egentligen det alla läser, är det inte så? Vem lyssnar när man kommer med något possetivt, jo ja kanske men inte som när man kommer med något negativt. Så tror jag det är i alla fall..

Jag måste erkänna att när jag väl kommer i gång så blir det några rader. Men jag har svårt med slutet, det blir alltid dåligt. Visst är säkert innehållet också det, men bättre än slutet blir det i alla fall alltid. Så i dag räcker det nog med
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback