Dag 3 | 12/3 - 07

MåndagMåndagMåndag.
Ny dag och ny vecka. Våren är här, och solen har kikat fram ett par gånger i dag. Den gör mig lite lycklig. Jag känner värmen i luften så nu är det verkligen dax att ta bort vinterklädseln.
Fram med vår/sommar skor och vita jeans. De vita jeans har jag jo för sig använt i vinter också, men nu är det på riktigt. Jag ska snart kila ner på stan och hämta ett paket, jag vet att det är en klänning där i men det andra minns jag inte. Men det blir en överaskning, kanske =)

Ibland känner jag bara hur mycket jag absolut inte vill diska, hela kroppen stretar emot, vägrar gå in i köket och se disken. Ibland alltså. Och ibland är bland annat i dag. Jag vill INTE. Och väntar jag tills senare har det säkert bara blivit mer. och så blir det mer och mer och mer. Varför kan det inte diska sig själv? Jag har ju lagt diskborsten och diskmedlet precis brevis, det kan väl inte vara för mycket begärt, eller? Tydligen.

Jobbet i dag då, 4 timmars arbete helt i onödan kan man säga.. Jaja det är väl kanske inte jag som förlorar på det i alla fall, jag fick två friska promenader och betalt för det =)

Nu kommer hannah och våldgästar mig.
Tack och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback