Dag 4 (after work) | 19/3 - 07

Trött och utmattad kort sagt. Det är så det alltid är på måndagar. Jag tror att det inte har varit någon bra dag alls för Ludvikaborna i dag, klagat och varit irriterade. Kan det bero på snön kanske? Jag undrar ja. kanske skulle man lyfta luren och ringa runt och fråga vad som är det egentliga problemet?

Jag känner verkligen för att göra något oväntat, något som jag inte skulle kunna göra kanske, eller jag vet inte. Vad som hellst egentligen, bara det förändrar tillvaron lite grann. Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra eller fixa. Byta stil kanske? Alldeles för tråkigt känns det som, kommer ändå bara byta tillbaka... Jag ska fundera över det får se vad som händer. Något som skulle göra mig lite lyckligare för stunden var om jag kunde få gå ut och häll hett vatten på gräsmattan och parkeringen så att snön försvann..

Jag skulle helt seriöst kunna leva på ölkorv. Det är hur gott som hellst, den jag äter nu är helt perfekt, fast den börjar ta slut vilket känns lite jobbigt. Det känns lite desperat att åka och köpa en ny =)

Om man skulle sätta sig i soffan och slå på tv:en en sväng kanske.
Hade fint. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Hannah

oh carolina! jag lovar att snart är våren tillbaka! och jag med för den delen! så om du tyckte det är skönt utan mig får du tänka om! mouhahahahahhahahahaha!!!
kram på dig!!

2007-03-21 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback