Dag 5 | 22/3 - 07

Torsdag är den bästa dagen och lite av den sämsta. Men den här tidpunkten känns torsdagen endast bra =) Framåt halv fyra kommer det kännas piss. Men det är okej jag börjar bli van. Men jag hatar att vara ensam. Jag vill inte.

Helgen då, barnvakt på sätt och vis =) 12 och 14 tror jag dom är. Blir nog fint, vi måste bara komma på massa saker för att sysselsätta dom =)

Funderar på att ta en dusch kanske, jag städade hela lägenheten i går, tvättade alla kläder samtidigt som jag besiktade bil och var och åt lunch med pappa på stan. Bilen gick igenom besiktning =) Jag kan verkligen inte förklara med ord hur glad jag blev =) Ungefär så glad som jag var när jag fick körkort. Typ när det omöjliga händer, så kändes det, tack gud för att du tror på mig! Fikade med Malin och Sandra på stan också, sen följde dom med mig hem en sväng =) När dom åkte, så åkte jag och handlade endel mat. Jag var verkligen sysselsatt hela dagen, det var väldigt skönt.

Nej som sagt en dusch skulle sitta fint.
Tack och Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback