Dag 16 | 8/5 - O7

Denna vecka jobbar jag förmiddag och jag vill faktiskt påpeka att det faktiskt är ganska jobbigt att ställa klockan på 04:27. Alltså det känns som att fyran hellre skulle vara en femma faktiskt. Men eftersom jag kan samla i hop lite timmar genom att komma en halvtimma tidigare så kanske jag kan få ta ut lite semester i sommar och det skulle faktiskt vara skönt. Första semestern i sånna fall =) Sist var det som sagt sommarlov. Men det var också länge sedan. Min chef tycker i alla fall att jag ska ta ut minst två veckor, och har jag timmar undansparade så kommer jag alltså inte få betalt för semestern, tyvärr. Och vem vill leva på halva lönen? Och under sommaren på det också, inte jag i alla fall, jag har ett lån att betala av.
Haha och så var jag också där, pengar behov eller dåligt med pengar. Men inte för att skryta, men jag har inte dåligt med pengar, om det inte vore för lånet. Men det är snart klart så det känns skit bra =) Då kan jag börja spara undan pengar till mig och inte till något så allt bara kommer försvinna i ett nafs.

Förövrigt har jag aldrig haft så här ont i mina fötter, och jag menar verligen det. Tänk er när man gått på stan i några timmar så kommer man hem och tar av sig skorna, det är verkligen så skönt. Men nu när jag tar av mig mina jobbar skor och sätter mig ner så är det som att jag aldrig vill ställa mig upp igen. Det tar emot i hela kroppen, fötterna skriker; Hjäääääääälp, SNÄLLA hjälp oss, vi har så ont, vi orkar inte mer, du får leva ett liv utan oss. Och dom skriker så högt att mina jobbarkompisar frågar; Lina är det dina fötter som skriker nu igen? Ja det är det faktiskt, men som ska väl vänja sig snart, lagomt till semestern kanske.. Haha. Så kommer man tillbaka och så får man ont igen =) En ond cirkel kommer det bli.

Annars har jag ännu inte tagit mig tid att klippa mig. Och jag behöver verkligen en spark i ryggen, men jag tänkte faktiskt att jag kanske kunde göra det nu. Det kanske finns några frissyrer på internet? Det skulle vara skoj med något nytt. Eller i alla fall folk fråga; Oj Lina vad fin du var i håret, har du klippt dig? Okej jag kanske tog i lite där, men i alla fall; Har du klippt dig?
Idag kände att min skrivkramp även hade släppt, skoj. Om det är läsbart såklart =)

Nej men om jag kanske skulle klippa mig och sedan kanske laga lite mat, till mig själv. För det är ju SÅÅÅÅ roligt att äta och laga mat själv. Fy Lina du är en alldeles för social människa och Ack vad beroende du är utav att ALLTID ha någon runt-om-kring dig.
Det är nog så, oftast i alla fall, men i bland tycker jag faktiskt att det är skönt att vara lite själv. Men mot kvällningen när jag är själv då blir det jobbigt, faktiskt riktigt jobbigt. Sängen är nog för stor för att ligga själv i, så endel nätter funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig i soffa. Men hur min rygg skulle må efter det, det har jag ingen lust att veta av!

Oj vad långt det blev. Jag har nog aldrig skrivit så här mycket, men nu är det äntligen över =)
Förövrigt Ha en fortsatt Bra dag, trotts det dåliga vädret. Kram och Hej.

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst känns det vuxet att ha "semester"? fy fan. dont like it.

Postat av: Sara

nej, du är inte så gammal, men du kanske beter dig som en 38-åring. moahahha

2007-05-12 @ 14:01:30
URL: http://frankenstina.blogg.se
Postat av: Caisa

SUUUUG! du säger du har pengar men inte fan kan du hälsa på för det..

2007-05-13 @ 16:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback