...

Det är svårast att hitta på vde det ska stå i rubriken tycker jag. Väldigt svårt. Just nu är det även väldigt svårt att stava och att skriva och komma på över-huvud-taget. Jag är sååååååå trött att jag knappt kan säga vad jag heter, det skulle nog börja med ett ganska tydligt Ca och sen resten skuller bli som en sluddrig smörja. Det skulle nog räcka med Lina tror jag.

Förmiddagsskiften är ändå skönast att jobba, så jag ska inte klaga allt för mycket. Bara lite för att jag måste.
Snart kommer i alla fall Hannah och hon ska få försöka hålla mig vaken. Lycka till är det jag kan säga =)

Förutom det så låter det som att det mullrar och åskar lite och om jag inte minns helt fel så sa dom på radion att det skulle bli SOLSKEN. Hallå? Jag ser ingen sol! Inte ens lite, det är grått så långt ögat kan nå... Men i morgon har dom LOVAT, och håller dom inte det så ska dom få med mig att göra det lovar jag.

Hade skit.

Kommentarer
Postat av: Sara

moahahahha, vi har sool.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback