...

Äntligen onsdag. Sista jobb dag denna vecka, sköönt.
Beställde ett par skor i går. Svarta Le coq, förhoppningsvis kommer dom på fredag. Det kan bli aningen svårt att få igenom dom genom brevlådan skulle jag tro.
Annars så höll min granne mig lite lätt vaken i går genom att titta på Porr-film med HÖG volym, Gillas inte. Varför titta så sent när alla andra ska sova. Snälla försök tajma in det mitt på dagen eller något, så du slipper komma ut med det i hela lägenhets huset att du tittar på skiten. Jag pallar seriöst inte att höra det. Använd hörlurar heller något. Du Förstör!
Men förutom det så var det en ganska bra dag igår. Jag tror till och med att det gick bra på jobbet, tror jag ska inte säga för mycket, men det kändes rätt bra. =)

Nu ska kila in i duschen sen göra något att äta =)
Hade fint, KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback