God morgon.

Tisdag och dag två denna vecka, jag måste dessutom påminna om att det bara är tre dagar kvar. 3 TRE THREE DAYS. Det känns helt underbart.
Jag har skrivit en lista på allt vi ska ha med oss men har inte packat någonting än, haha. Typiskt mig, jag kommer säkert att glömma någonting =) Haha nej då inte så illa kanske.

Jag har sovigt helt otroligt skönt i natt, som en prinsessa. Hela natten dessutom, vaknade klockan nio och kände mig fortfarande lite trött, men jag gick upp i alla fall. Det känns så jobbigt att sova bort hela dagen när jag ska jobba eftermiddag sen..

Nu ska jag gå in och ta en välbehövlig dusch och sedan hade jag tänkt att jag skulle åka ner på stan och kika om det är någonting som fattas som jag behöver, säkert hittar jag något, kanske inget nödvändigt som jag ska ha med mig men minst en kasse får jag nog med mig hem i alla fall =)

Ha en bra dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback