YEEES

Starkt Högt och Bestämt säger jag det samtidigt som jag håller knytnäven hårt och drar handen och armen från midjan och ner. Varenda gång du blir arg, irriterad, på dåligt humör eller något som gör dig lite nedlåtande ska du göra detta samtidigt som du ser riktigt lycklig ut.

Det är nämligen så här att jag har varit på en föreläsning i dag, han som föreläste heter Michael Södermalm och var helt sjuk duktig på att föreläsa. Jag har skrattat som en tok och faktiskt lärt mig endel också. Tre timmar höll han på och det kändes som tjugo minuter, om ni någon gång skulle se att han var ute och föreläste kan jag verkligen rekomendera att gå och lyssna, det kostar givetvis pengar (ABB betalade våra biljetter) men det är värt det kan jag garantera!
Hjärnvägen till Framgång var det han pratade om. Det spelar ingen roll vad som händer, utan hur du väljer att reagera på det. Det är faktiskt helt korrekt, eller? Men visst blir man ändå irriterad när stolen stod där precis ivägen för dig när du skulle gå. Eller när du är verkligen supersugen på mjölk och öppnar kylskåpsdörren och det inte finns någon mjölk. I varje fall blir jag irriterad och känner att varför just nu. Men det är just då vi ska använda oss utav ordet YEEES och knyta näven. Det fungerar säkert =) haha.

Nu ska jag gå och laga mig lite mat YEEEEEEEEES! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback