God kväll

I dag har jag klippt mig och jag blev riktigt nöjd faktiskt, mycket kort där bak så vi får se hur det blir när löshåret ska i. Jaja det får lov att bli bra =) Jag hoppas att det kanske kan komma i morgon. Annars kanske på fredag om det inte är så att dom har glömt av mig..

I morgon har jag ettårsdag på ABB och herre jävlar vad fort tiden har gått, poff borta bara liksom, och Glenn och jag firar snart 2 år, två år liksom. Hur kommer detta att sluta?
Hur som hellst så ska jag i alla fall baka någonting åt mina arbetskamrater i morgon. jag har inte riktigt bestämt mig vad jag ska pyssla ihop, men något blir det i alla fall. Jag måste ju erkänna att dom inte verkar ha sådanna jätte höga förhoppningar på mig heller.. Undra varför? Är jag så värdelös på att baka och laga mat? Jag får bevisa i morgon =) Kort dag då också, kör bara halv dag så slutar nog vid halv sex.

Jag har inte berättat för dom hur det gick med mina pannkakor så det har dom ingen aning om, men jag tänkte inte använda sojamjölet till mitt bakverk i morgon det är en sak som är säkert. =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande... när ska du ha i löshår?

2008-05-03 @ 10:03:21
Postat av: eve

Fan vad tjusigt lina! ja jag skulle också vilja se ditt bakverk, nästan så du lär lägga upp ett kort ;)

2008-05-03 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback