Uppe med tuppen

07.40 hade jag kläder och skor på mig för en promenad. Pust och stön, må jag få bättre kondition snart =) Haha 50 minuter blev det i alla fall. Väl hemma är jag vrålhungrig och gör i orgdning gröt, som kokar över. Tackar tackar.. plockade sedan i orgdning i garderoben, damsög, duschade och har nu även deklarerat och snart skrivit ett blogginlägg och klockan är knappt tolv. Tack!

Största problemet just nu: Vad fan ska jag ha för skor på mig till klänningen? Snälla hjälp mig. Jag behöver ett par fina, enkla lite klack i storlek 32-34! Allt kan vara till hjälp tro mig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ju lite svårt att ge tips på skor när man inte vet hur klänningen ser ut, så det får du allt klara ut själv.
Tacj, jag tackar dig för påminnelsen om deklarationen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback