Mmm.

Tänka sig att jag har sådan tur jämt. I måndags skulle jag på möte med min chef, efter 20 minuter trodde jag att han hade glömt det och efter 30 minuter trodde jag även att hon hade gjort det, så jag tog upp lappen för att kolla, jo visst det var ju inte i måndags det skulle vara utan i tisdags. Tack mig själv.
Så jag gjorde ett nytt försök i går efter jag klippt mig, och efter lite strul även då så blev det möte till slut i alla fall.
Så efter en hungrig förmiddag såg jag verkligen fram emot att få lite mat i magen, och vad händer? Jo jag häller ut hela matlådan med het mat över mina stackars fingrar.
Tack Gud för att du är på min sida. Jag hoppas du är med mig i dag! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha nej, jag har kommit fram till att jag inte är det, därav inlägget. Jag är helt enkelt bara oförstående. Det är samma principsak med giftermål. Visa världen att man har en livskamrat. Jag haraldrig känt ett behov av att gifta mig. hajjar du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback