2OO8

God fortsättning. Förhoppningsvis kommer det bli ett bra år.
En kort sumering av 2007 kanske,
  • Precis flyttat till längenhet, bara ynka två dagar innan nyår.
  • Jag fyllde 20
  • Jag började jobba på ABB
  • Jag och Glenn åkte ner till GBG och hälsade på Sara och Caisa
  • Glenn och Jag firade ett år tillsammans <3
  • Fick semester för första gången i mitt liv =)
  • Vi åkte med pappa, Linda, Ayanda och Jack till Åland
  • Jag fick magkatarr
  • Jag och Glenn åkte till Thailand i tre veckor =)
  • Julen blev en utav det bästa på mina 20 år, med tanke på alla super bra klappar ja fick utav tomten så måste jag ha varit riktigt snäll under året.
  • Nyår blev även det mycket trevligt, det spenderade ja med Glenn, Sara, Rebecka, Jennie, Lena + pojkvännen Markus, Björn, Henke, Sebastian, Tore och Jonatan.
Helt okej år enligt mig, inte mycket att klaga på.
Men jag tror att 2008 kommer att bli bättre det har i alla fall några förutsättningar för det =)

Tack och Hej.

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kommer braka om det här året.. alldeles säkert!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback