Försöka Förstå

Ja varför, alltid alltid alltid när jag kommer hem någonstans ifrån, spelar absolut ingen roll, så blir jag jämt så kissnödig. Har jag åkt bil brukar jag liksom få springa in i lägenheten kanske möjligtvis hinner jag kasta av mig skorna och jackan, men det är jämt så akut. Har jag gått, som tillexempel hem från jobbet så brukar jag ibland gardera mig och knäppa upp knappen på byxorna. Haha, detta är helt sjukt, att jag aldrig lär mig. Alltid när jag åker hemifrån gör jag det alltid klart så att jag slipper göra spring-grejen hemma hos andra människor eller på Kupolen. Men att jag inte tänker på det när jag ska åka hem från Kupolen, eller från mamma eller vart jag nu har varit. Glenn står ofta och skrattar åt mig när jag knappt hinner säga hej när jag kommer hem utan har bara lagt koncentrationen på toalett dörren =) Haha. Jag ska försöka bli bättre på detta nu.. =)

Nog om det då, jag måste berätta lite om min talbok i dag också känner jag. Den har faktiskt varit riktigt bra i dag. Verkligen spännande och ett tag var jag faktiskt lite rädd, och den fick mig att rysa till väldigt många gånger =) I morgon kommer den att avslutas och det är två böcker kvar i trilogin av Stieg Larsson.
Så för er som gillar att läsa så är det nog att rekomendera, lite segt i början men när jag väl kom in i det så blev jag fast, och då hatar jag att läsa annars, nu lyssnar jag ju, men men.

Nu ska jag sova, eftersom jag känner i hela huvudet att en förkylning har börjat smyga sig på mig så behöver jag nog sova. Så god natt. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback