Milko

image14
Dagens äckligaste köp... Och jag köpte två.. =)
Det smakar grädde och för er som tycker om att dricka grädde, Varsågoda! =)

Handlade även så att jag kan göra sallad, ska nog visa min mamma att jag kan =) (att Sara lärt mig) Diskmedel till Sara och Jennie stod även på listan så jag svängde förbi där med det och blev kvar några timmar, men jag var väl egentligen inte till så jätte trevligt sällskap eftersom jag slummrade till ett par gånger, så Sara fick reda sig själv. Vilket hon klarade galant.. =)

Nu ska jag sova efter en hel dag med huvudvärk, illamående och trötthet.
Kram Och Hej

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja jag hittade dig nog allt. :) Jo tack det är bara bra med mig. Hur är det själv? Ja jag förstår det. Jag skulle verkligen vilja åka jag med, bort från det här hemska vädret. :)

Postat av: Sara

Det är trevligt att ha dig här även om du slumrar:D Jag kan ju som sagt reda mig själv. haha.

2008-01-14 @ 22:21:41
URL: http://frankenstina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback