Full?


Detta var det jag drack i går, EN sådan och jag kände av den. Det kittlade i benen precis som jag brukar känna när jag druckigt första cidern/drinken annars. Haha och i går kände jag av detta. Nästa gång jag dricker för att bli aningen mer berusad än lite kittel i bena lär jag ju komma billigt undan. Haha.

Skulle egentligen gått ner på stan en sväng i kväll också, men efter vi kom hem från Falun (Glenns kusins konfirmation) så hade jag fruktansvärd huvudvärk så jag stannade hemma och har bara degat i soffan.

I går var det mys på hög nivå. För det var ingen vanlig dag, för det var Lina och Glenns två-års-dag, Hurra Hurra Hurra! Inte riktigt men vi firade lite. På måndag är den riktiga dagen.. =)


Kommentarer
Postat av: Sara

hehe graaatttis i förskott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback