Ego

Jag har tillbringat nästan hela kvällen åt LINA-TIME. Först tänkte jag vara en social människa, sen kom jag på att jag inte orkade och att soffan var to nice, så jag bestämde mig för att... Ta mig en varm och lång dusch, fuska mig brun och sedan ligga, sitta, stå och gå i soffan resten utav kvällen. Tyvärr så gick det inte så bra med fuskeriet, jag hade fått en sprayflaska med brun-utan-sol utav Eve som jag hade tänkt att testa, den hade gått ut i datum men dom trodde inte det skulle vara något fel på den... Men jag tvivlar alltså, det som kom ut var inte så trevligt, brun-grått och verkligen fläckigt som vill fästa sig i hyn på momangen, så jag tog bort det och tog min andra. Jag ska se om Glenn kanske kan hjälpa mig sen. Kanske går bättre då..

Nu har jag även tagit kort på soffan som jag hade tänkt att visa, mest för att skryta över att den är så underbar, men även skryta över att jag satt ihop den alldeles själv =)

image36


image37
Divanen, som har blivit "min plats"


Nu är det tack och god natt. HADE SKIT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback