El el eltandborste...

Ja inte trodde då jag att jag kunde få så vita tänder av att borsta tänderna med en eltandborste en gång.. Jag var så stolt i går så jag gick runt och log hela dagen. Kanske hade något med vädret att göra också, en hel drös med vårkänslor hade min kropp bara vräckt i sig. Mmm helt underbart och dom har verkligen byggts på i dag, Sol och aningen varmare i luften..
Jag och Glenn åkte ut mot skogen för att han ville fiska, det var lite kyligare vid sjön när det blåste.. Men härligt, jag har varit på strålande humör hela helgen. Underbart..

Var och kikade på pappas och fruns nya badrum i går och herre gud vad fint det var. Dom hade spikat panel på väggarna förutom vid hörnbadkaret där det gick kakel upp en bit och resten panel och i duschen var det självklart kakel hela vägen. Kaklet är beige/vit väldigt ljus, klinkersen på golvet är grå och panelen och taket även de stora bjälkarna har dom målat vita. Otroligt fint.

Nu ska jag se om jag hittar något mer i hm-katalogen så ska jag skicka iväg en beställning sedan.

Kommentarer
Postat av: Caisa

Jag vill se badrummet!! Nästa helg kanske dukan boka in mig hos dom?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback