Phuu...

Nu är allt färdigstädat. Jag drog ut alla täcken och kuddar på balkongen på förmiddagen och även alla mattor. Jag började damma och plocka lite medans Glenn diskade. Sen när jag kommer in i köket säger han att han tänkte dra fram spisen och göra rent bakom den.. Suck kände jag men okej det är nog bra att få det gjort. Så vi gör rent hela spisen, hela fläkten och överallt runt om och bakom spisen. Medans Glenn sedan lagade super god kycklinggryta dammsuger jag hela lägenheten. Sedan äter vi och jag läser igenom bröllopstidningen. Bloggar en sväng för att få vila lite från städningen. Men nu är jag i alla fall klar efter att ha torkat golven och skakat alla täcken, kuddar och mattor, vilket gav mig en liten blå nagel. Nageln åkte rakt bakåt när jag fick ett dåligt tag på en utav de stora vardagsrumsmattorna. Usch vad ont det gör..
Bäddat och klart i sängen är det också, så nu ska jag ta mig en väldigt behövlig dusch och sedan lägga mig i den otroligt fräscha sängen, som jag även har total-dammsugit =)

Fint skit.

Kommentarer
Postat av: Caisa

vill du ha beröm?

Postat av: Blomman

Faktiskt städat jag med... gör jag jämt typ :S

2008-03-29 @ 15:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback