Ägg på vift..

.. Caisa har verkligen lärt mig något nytt om ägg, och Sara har snackat massor om ägg, så nu känner jag att det är dag för mig också. Jag har burit runt på ett ägg hela dagen i dag. Sara kokade i morse men ett blev inte uppätet så jag tog det med till jobbet för att äta det där. Det blev så klart bortglömt och jag hittade på det lilla foliéinpackade ägget när jag skulle gå hem.
      
                                                           Tryggt förvar i fickan

Sara har varit så snäll i dag och skrivit ett helt blogginlägg om mig och min största hobby, endel kanske skulle kalla det sjukdom eller tidsfördriv har jag också hört. Och på-tal-om tidsfördriv så berättade min jobbarkompis i dag att hon skulle vilja ha en epilator, en sådan som rycker bort håren från roten i stället för att raka av dom. Jag har testat en gång på armen och det gjorde verkligen sjuuuuuukt ont. Och då berättar hon följande.. -Tror du att det gör ondare att använda den mot att plocka bikiniliknjen med pinsett? Alla kring bordet vänder sig mot henne i och i kör säger VAAA? Är du tokig? Nej då hon tyckte att detta var ett bra sätt i stället för att använga rakhyvel....
 1. Ursäkta mig men hur ont skulle inte det göra, jag har aldrig testat och vill inte heller göra det.
 2. Hur lång tid tar detta? Är det kanske sådant man gör på söndagförmiddag när inget är öppet och ingen har vaknat ännu? Eller...
 3. Hur mysigt är det, jag menar vart sitter man och gör det någonstans... Ja ni fattar, jag får fan otrevliga bilder uppspelade i huvudet.

Och med dom bilderna ska jag avsluta denna kväll. God Natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback