Bara för att..

.. jag har tagit tag i hela detta med min klänning och för att jag var på rätt bra humör i morse och att jag skulle hjälpa min syster i dag att sätta i hennes löshår, såååå, ja vad händer, jo symaskinen slutar sy, slutar fiska upp denna jävla undertråd, vilket resulterar i att ja förstås inga stygn - inget löshår, - ingen klänning.. Men jag åkte snabbt ner med den på stan för lagning, jag såg framför mig att detta kommer då inte kunna lagas på fleeeeera veckor och det blir ingen klänning och inget löshår till varken mig eller min syster... Suck... Men jag hade tur det skulle gå fort att ordna, PHUUUU. Hämtas i morgon.. Tack GUUUD att du för en gång skull var på min sida =)

Jag har även fixat skor till festen, med klack och öppen tå och allt, hela rubbet. Det här kanske blir bra till slut ändå =)

Nu borde jag gå och lägga mig Sara har varit här och verkligen underhållt mig hela kvällen, även jag har nog underhållt henne också. Skulle jag tror, för jag har tusan till och med underhållt mig själv, + gett mig feting ångest som jag inte längre borde ha. Jag ska gå och lägga mig och sova och sudda bort den, från i kväll, från i dag och ifrån hela mitt liv. Tack och Adjö!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ja, det var en kul kväll. Lite ångestladdat emellanåt men det hör till.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback