Farväl Renault

   Och Välkommen Peugeot! =)
Inte riktigt än men på måndag får vi hämta vår nya bil! En Peugot 407 -05. Var och tittade på flera bilar i går men denna klickade verkligen =) Började vid halv tio på morgonen och kom hem vid sex. Då ringde Sandra och frågade om vi ville följa med och ta en glass. Så vi käkade lite mat och åkte till dom och gick sedan till Hillängskiosken för att köpa glass. Gott och skönt, men det var jag rätt ensam om att tycka, Glenn, Sandra och Ted klagade hela vägen hem för hur kallt det var =) Jag har väldigt bra med blod som cirkulerar i kroppen så för mig var det bara skönt =)

I kväll blir det grillat hemma hos Emma och Johan, mycket gott och premiär för oss =)
Tänkte göra en egen potatissallad och så får det bli kött och champinjoner till det. Mmm, börjar nästan bli hungrig nu!

Nu ska jag göra mig klar. Ha en bra dag! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback