Redan helg?

Jag tänkte i början när jag bara var hemma och inte jobbade att tiden kommer gå så sakta när tills bebben ska komma, men jösses, tiden bara springer i väg =) Skönt det tycker jag. Nu går vi ju bara och väntar känns det som =) Men han/hon får gärna stanna i magen ett tag till. Vill ju inte få såhär tidigt!
Vi ligger och myser så mycket nu jag och bebisen, spelar musik och puttar mot varandra. Jag är verkligen tacksam över att jag känner sparkarna så tydligt, jag älskar det.

Dagen bjuder på underbart fint väder och varmt är det också, helgen skulle bli likadan. Hoppas på det, jag blir på så bra humör när det är fint väder. Men jag ska försöka färga håret idag också, fruktansvärda utväxt. Men jag är glad att håret växer i alla fall, håret på benen har jag inga problem med att det slutat växa, men på huvudet får det gärna fortsätta =)

Åååh i natt hade jag en jätte mysig dröm, Glenn friade till mig och var så underbart romantisk, med ett leende på läpparna vaknar jag och inser att det minsan inte sitter någon ring på mitt finger... Jaja jag kan tydligen drömma andra drömmar än bara mardrömmar också =) Det är ju skoj!

Nu är det snart dax för lunch. Hade Fint!

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback