Torsdag

Dagen startades med lite godis, jag har blivit så sötsugen. De första 3-4 månaderna kunde jag inte förstå dom som kunde proppa i sig godis, chips och andra äckligheter, nu har det vänt =)

Igår var jag hos barnmorskan och fick lite akupuntur, och det var tur det nu kan jag verkligen säga att det hjälper. För sätter jag inte i dom så får jag fruktansvärt ont efter ett tag. Natten mellan tis-ons kom jag inte ens ur sängen för att gå på toa. Uscha mig nu får det bli nålar i öronen tre gånger i veckan!
Tog sedan en trevlig kortvända på stan med Sandra, en fika tog vi också. Köpte lite nytt till köket, gardiner, en duk och handdukar och sedan en låda för att lägga räkningar i och allt detta för 250 :- Mycket bra måste jag säga =)
På kvällen var vi ut och åt på Thai med Malin som fyllde år i helgen =) Jätte god mat och trevligt hade vi, proppmätt åkte jag hem och somnade på en gång!

Nu är det en ny solig dag, helt fantastiskt, snart är all snö borta =) Verkar bli varmt och soligt hela helgen också!
Så ha en bra dag! Kram

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback