Påskdagen

Kanske är det så att jag skaffat mig ett liv? Eller så har ni redan fått reda på allt som händer i min vardag? =) Inget mer intressant att tillägga liksom =)

Idag har vi varit och grillat korv och ätit fantastiskt goda muffins hemma hos Sandra och Ted i alla fall, myst ute i solen och pratat massor. Glenn och Ted hinner inte lägga in en enda mening =) Men dom är väl rätt vana med oss nu antar jag.
Åkte dit vid halv tolv och kom precis hem, tiden springer i väg när man har trevligt! Nu ska vi snart åka upp och äta lite rester vid Glenns föräldrar. Glenn var lite bakis i går så han ville ha en ny chans att få i sig lite påskmat =) Jaja, jag kan väl ställa upp då.

I veckan har jag tid hos tandläkaren, tredje gången gillt nu då. För dom två senaste gångerna har dom avbokat för att tandläkaren varit sjuk. Och jag som vill gå dit.

Nej som sagt, lite mat till Glenn nu =) Det låter i alla fall som att jag är nyttig och inte ska äta hela tiden =) Ha en fortsatt bra söndag! Kram

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback