Hola!

God eftermiddag.
Snart helg, älskar det =) Mycket trevligare att vara ledig då när alla andra liksom också är det, även om man inte gör så mycket så är det ändå skönt =)
Idag har jag haft många besök, mamma kom i morse precis när Glenn åkte till jobbet igen efter frukost. Sedan kom Peter och Sara förbi. Sara berättade om larm och mamma och Peter blev sugna och skaffade, mycket bra köp tror jag. Kommer deffenetivt skaffa larm när vi köper hus!
Alla drog sedan och då kom Glenn hem på lunch, jag åkte sedan till barnmorskan och allt var som det skulle =) Men bebis är nog inte alls särskilt sugen på att komma ut ur magen riktigt än.. Suck! :P
Cyklar hem igen och så kommer Emil på besök. Han åkte för en stund sedan och Glenn är och fiskar så nu är jag hemma i min ensamhet igen.. Beställde mitt Sims 3 i dag så det kommer säkert på måndag i alla fall och det passar alldeles utmärkt, för jag tror det skulle bli lite sämre väder nästa vecka så då kan jag passa på att spela massor =)

Så nu ska jag vila lite in till det sista, för bebis vill nog ändå inte komma ut. Så kan jag åtminstonde vara energirik när h*n väl tycker det passar att komma ut =)
Ska laga lite mat nu bara sedan kanske det är nå bra på tv.. Eller inte, tittar aldrig på tv nu för tiden, brukar bara ha den på i bland på förmiddagarna som sällskap.

Jaja, hade bra. Kram

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback