Kräftfiske

Ja inte trodde jag väl att jag skulle behöva vara med och fiska några kräftor i år, inte för att jag inte vill utan för att jag hade hoppats på att få ligga hemma och mysa och amma en nyfödd liten bebis. Men eftersom så inte är fallet så fiskar jag gärna lite kräftor i kväll. Skönt i alla fall att ha saker att göra tycker jag, dagarna går ju mycket fortare då =)

I går när Glenn kom hem från jobbet, hade jag bakat en sockerkaka och gav honom som förslag att vi skulle ut och cykla på picknick. Han gav förslaget att cykla till Smedjebacken till min mamma, så vi gjorde det. Jätte skönt förutom en heldel motvind och rätt många uppförsbackar. Men det var verkligen jätte skönt att komma ut och solen värmde så skönt =) Sockerkakan tog vi med oss och bjöd på när vi kom fram! Välförtjänta =)

I dag blir det lunch på stan efter barnmorskan =) Sedan till pappa senare och se om det finns några kräftor i barken.
Hade Fint. Kram.

         

Kommentarer
Postat av: jonna

gud vad ni är duktiga som cyklade ända till smb :)

lycka till nu när de väl sätter i gång och vad skoj om du o emelie får ligga på BB samtidigt..

kram

Postat av: jennifer

Hurtbulle!

Seså snart kikar lilla pyret ut och jag önskar er lycka till!

2009-08-21 @ 09:15:52
URL: http://familjenjanssonostby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback