Trök väder

Gud vad trött man blir av detta väder, inte sugen på någonting. Hoppas det blir lite finare framåt dagen. =) Så vi kan cykla ut till Blötberget och säga hej till Emma och lille Arvid =)
I morgon ska det vara dax sägs det.. Men det enda jag fått stå ut med denna helg är 2 sammandragningar.. Två ynka fjuttiga sammandragningar och det gör ju inte ens ont. Hu, haha, jag kommer aldrig få föda barn :P

Cyklade in till stan och till Hammarbacken två gånger i går, skulle få låna Sagan om Ringen filmerna av en kompis till Glenn. Jag har aldrig sett dessa så Glenn tyckte nu att det var på tiden =)
Men vi har inte sett någon än, får se när jag känner mig sugen på att sätta på en 3 timmar lång film. Det blev i alla fall väldigt lugnt och skönt i går med mys i soffan och godis.

Grymt sugen är jag också på en Handgjord Lyxshake från Max, jag lovar att dom hinner sluta med den innan vi ska upp och föda barn.. Jag som så gärna vill ha en med mig till förlossningen =)

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback