Vecka 39

Och det är nu mindre än 2 veckor kvar, närmare bestämt 13 dagar.. Eller 27.. För man vet ju aldrig, men tidigare tror jag då inte det kommer någon bebis. Har nästan haft funderingar på om jag kanske ska åka och lämna tillbaka vagnen för här kommer det ju ändå ingen bebis.. Hihi, men nångång borde den ju titta ut. Frågan är bara när?
Vi toklängtar i alla fall, och just nu skulle det vara skönt om den kunde titta ut, har så fruktansvärt ont på nätterna när jag ska försöka vända mig, eller ta mig upp på toa. Känns som om ryggen och benen sitter fast i sängen medans jag försöker rulla över till en annan sida. Pust..

Annars då, har cyklat endel under helgen men annars bara tagit det lugnt och umgåts med trevliga människor =)
Nu börjar det närma sig läggdags här känner jag =) Gäller att passa på dom få nätter som är kvar nu, och jag passar på med 9-12 timmar per natt. =) Och det kan jag nog se mig i himlen efter när bebben tittat ut =)

Hade Fint, Kram.

         

Kommentarer
Postat av: mathilda

Jaaa . Men nu är det bara 9 dagar kvar iaf , så inte så farligt om den tyckes sig passa komma :)

Tror du ? Ja , vem vet , jag kanske kommer gå onkring med mitt ont till i slutet av augusti , det skulle ju vara typiskt :D

Ja ta vara på nätterna , jag sover SKITdåligt , och så har vi ju lilltjejen här hemma som vill upp tiiiidigt , ( mathias åker ju till jobbet halv 5 ) . Så det blir tidiga mornar och inte så mkt sömn :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback