Dagens att göra

Duscha
Byta sängkläder
Diska
Dammsuga
Gå in till stan och hjälpa Emelie
Slå in de siste klapparna
Kolla in sittdelen till Mindie (börjar bli rätt lång i liggdelen så ska bara kolla hur hon sitter i den)
Mysa hela kvällen

Men först byta blöja på Mindie som just legat och stånkat =)
Hon var dålig i magen ett par dagar och sov jätte dåligt på natten. Men natten till i går och i dag har hon sovit kanon, så hon mår antagligen bättre nu =)
















Sötaste ungen jag vet =)

Ja jag har ju hunnit gjort en hel del av det jag skulle göra, det tar sådan tid innan jag skrivit klart ett inlägg i bland. Men så är det! Just nu ligger i alla fall Glenn och Mindie och sjunger. Mindie älskar det, antingen sjunger hon med eller så skrattar hon =) Underbart med skratt!! I morse när Mindie vaknade trodde vi att hon tappat luften för att hon hostade och lät så högt.. Men hon låg bara och skrattade =) GoooUnge =)

Nu ska jag ta tag i det sista.
Kram


Kommentarer
Postat av: Eve

Sötaste ungen jag med sett!!

2009-12-18 @ 18:44:59
Postat av: jennifer

Hon är så söt!

Postat av: emma

hoppas du har en bra måndag? (:

2009-12-21 @ 13:23:40
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback