God dag

Ett tag sedan jag skrev nu. Händer massor, men ändå ingenting.
Idag har jag varit på mvc och stoppat in en spiral, huvaligen vad ont jag har i magen nu (mensvärk). Hoppas att det går över snart. Mindie vill bara leka och jag känner att jag inte riktigt kan ge allt som hon förtjänar..

Glenn slutar ju snart i alla fall =)
Så idag blir det inte mycket mer gjort om det ska fortsätta såhär! Skönt att ta det helt lugn ibland också =) Sov morgon har jag fått fyra dagar i rad nu dessutom, mycket skönt. (Bara för det slutar det väl i morgon :P)

Svängde in en stund på Vilgot innan jag åkte hem och åt lunch med Glenn i dag också! Så skönt att slippa äta själv tycker jag.

Nepp nu ska jag vila lite, medans Mindie sussar.
Kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag funderar också på att ha spiral, eller rättare sagt mamma tycker att jag ska ha det, jag hade nog mer riktat in mig på p-sprutan...tycker det är så svårt att veta vad som är bäst. Hoppas att det funkar bra för dig!

Postat av: Angelica

Kan bara meddela att man inte skall lita för mycket på en sprial om det är koppar spiral ni pratar om. Jag var på återbesök och barnmorskan sa att allt så jättebra ut, men lite senare hade den halkat ur utan min vetskap och gav därför inget skydd. Är ganska högt antal användare som blir gravida trots kopparspiral. Bara min erfarenhet.

2009-12-04 @ 16:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback