Det händer grejer..

Ingen har väl missat att Kronprinsessan ska gifta sig, och i med det tror dom att hela Sveige blir kära  =) På Nyhetsmorgon i onsdags (tror jag) så skrapar en man hem 3 miljoner på triss och passar på att fria till sin sambo i direktsändning =) Hon blev kanon glad, tyckte kanske att det var på tiden efter 40 år tilsammans =)

Nu är det Hem till gården på tv igen, är det någon som seriöst följer detta? Jag tycker verkligen inte att det är bra alls, men alla behöver väl inte vara som jag antar jag :) Och tur är väl det.

Nu ska jag käka. Känner mig lite piggare i dag så det blir nog bio i kväll, hoppas på lite god mat före det också. Hade fint. Kram.

         

Kommentarer
Postat av: sara

Hoppas det är sant... Det skulle inte sitta fel med lite kärlek nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback