God morgon världen..

Dagen börjar med att jag ska käka gröt, när gröten piper klar i micron tar jag ut gröten och häller ut den på mattan i köket, jippi! Gröt över hela skiten. Tack gud för att det var ledigt i tvättstugan då. Hade dock ingen lust att tvätta idag, men vad gör man? =)

Sitter just nu och tiitar på nyhetsmorgon och där pratar dom om en kvinna som två gånger gjort abort efter att hon kollat kön på bebisen. Detta tycker jag är helt sjukt? Nu ska dom se över om dom verkligen ska berätta kön i alla fall. Synd för dom som bara vill veta, men hur ska dom se vilka som "bara" vill veta?

Tre veckor kvar tills vi får se vad som händer inne i magen.. oooh vad jag längtar, efter det kommer jag att vara pank! Mitt konto kommer ropa tomt rätt ofta. =)

         

Kommentarer
Postat av: jennifer

Hej! Hittade på din blogg och såg att du är gravid. Grattis och hoppas ni mår bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback