Inbillning?

Eller inte? Något känns.. I magen alltså, som en liten fisk, eller ett litet kittel, kan ju bara vara mina tarmar. Men det kan ju vara min lilla bebis som kör en morgon gymnastik =)
Igår hade jag en orolig dag, men det kanske inte är någon där? Det kanske ligger där men den lever inte? Ja många tankar går ju runt. Men dagens inbillningar övertar, eller vad det nu är. Lugnare i dag i alla fall. Vi leker att det är bebis tycker jag =) Om en månad får vi veta svaret på många av våra frågor i alla fall. Största frågan är såklart, hur många är det???

Vi får leva i ovetskapen ett tag till. Nu ska mitt hem bli lite renare tror jag..
Kram

         

Kommentarer
Postat av: Emma

Men wow detta har jag missat totalt!

Stort grattis till er, när är den lille beräknad till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback