Ny design

Jag har suttit och pysslat i 3 och en halv timma och nu är jag klaaaar. Äntligen. Det blev åtminstonde bättre än innan. Frågade Hannah tidigare om hon var duktig på Photoshop, och så berättade jag vad jag skulle göra. - Lina, att göra om bloggen tar skit lång tid. Har du inget liv? Sa hon och nej jag antar att jag har lite tråkigt. Att vara sjukskriven är ju inte så händelserikt när jag mesta dels ligger i soffan eller sängen..

Nu när jag lagt ner en massa tid på detta så ska jag i alla fall försöka blogga meeeer! Kanske är någon där ute som är intresserad av vad som händer i mitt liv. En mage som växer, ett hem som snart kommer att krylla av bebis-prylar, bebis-kläder och förmodligen en liten bebis tillslut. Såklart händer det väl något annat än att min hjärna bara tänker på min bebis. Så jag ska ta upp det också. Men jag får nog lov att göra en Bebis - kategori =).

Nu kurrar magen och jag ska förbereda lite mat.
Hade Fint så länge. Puss

         

Kommentarer
Postat av: sara

åh wad roligt att du börjat skriwa lite :) Har helt missat det, för man ha ju blitt wan med att du inte skriwer alls ;)

Postat av: Karin Kristoffersson

Hej! Åh, vad skoj att ni ska ha en bebis!!! Jag hoppas att du mår bra och jag önskar er Lycka till!

Kramar Karin

2009-02-10 @ 17:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback