Onsdag

Och ännu en hemsk natt. Tusan vad jag sover dåligt alltså, vaknar ofta och nu är jag helt igen täppt i näsan. Drömmer konstiga drömmar, stressiga och jobbiga drömmar, vaknar nästan svettig och flåsar för att jag har sprungit, blivit jagad. Har hela tiden tider att passa och kommer hela tiden försent.
Hoppas det slutar snart, det är väl Försäkringskassan som stressar mig tror jag, ska skriva i alla papper och skicka i väg dom i dag. Ja det är nog bäst att göra det på en gång, får se vad dagen erbjuder det senare =)

         

Kommentarer
Postat av: Anna

Heej Lina!! Jag vill bara kika in och säga STORT GRATTIS! Vaa kul för er! Jag vill också. He he. Nu kommer jag följa dej här på bloggen, och vill se många magbilder.. =) Kramar från Anna

Postat av: sara

usch lina det låter inte alls bra.. sluta stressa det ärinte bra!

2009-02-25 @ 21:59:16
URL: http://frankenstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback