Smärtgräns

Oooh jag har   min absolut smärtgräns, min rygg håller på att gå av, när jag NYSER, herregud. En liten nys bara. Och världens värk tar den med sig. Kan det verkligen vara möjligt?
Tydligen..
Annars har helgen varit SUPER, massa mys igår och i fredags och i dag har hela tjocka släkten varit hår och ätit tårta och jag har fått fina paket =)

Av Glenn fick jag denna underbara skönhet.


Helt underbar, vi kompletterar varandra fint, telefonen är lätt, smidig och väldigt tun, precis allt som inte jag är just nu =)

Känns som jag alltid avslutar mina inlägg med att jag ska äta, laga mat eller ja mat helt enkelt och detta gör att jag även i dag ska avsluta mitt inlägg.. Maaaat dags. =)

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback