Sova

Övertröttheten hann precis slå in innan jag la mig i går och slutade med att jag somna vid tre tiden. Låg och tänkte på vad jag ska göra och måste göra innan bebben kommen, tänk om jag skulle glömma att försäkra barnen? Eller att vi skulle glömma skriva under pappren på att Glenn är pappa? Varför jag ens kom på tanke att vi skulle glömma det är ju frågan, men jag kunde inte sluta tänka på det.
Hoppades i alla fall på en skön sovmorgon i morse och att Glenn skulle väcka mig med lite frukost eller något, men NEJ så klart hade jag anat annat? Klockan halv nio är jag klar vaken, ingen chans att jag kunde somna om. Men i morgon ska jag ta tillbaka all sömn.
Men först lite mat skulle sitta fint.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback