Propp?

Igår borjade jag känna en stickande och "pirrig" känsla i högra foten. Framåt eftermiddagen berättade jag det för Glenn att det hållt på ett tag och han bad mig visa foten. Var då mörk, typ blå/svart på foten och det ömmade.
Fortsatte lika hela kvällen och hela dagen i dag har jag varit öm och konstig i den. Som om det pulserar innuti? Kan det vara en liten blodpropp tro?
Jag har en heldel vatten i fötterna och är det bara något jag fått för mig eller är det inte lättare att få propp om man har det? Jag ska till barnmorskan på onsdag så jag tänkte fråga henne. Har ingen lust att springa till vårdcentralen för detta. Och jag har verkligen ingen lust att springa runt i stödstrumpor i denna värme, phu! Varmt ändå som det är.

Nej läggdags nu, ska lägga upp några kuddar att ha fötterna på så kanske det blir bättre.
Hade Fint, Kram.

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback