Bänken

Har nu också fått lite färg på sig =)
Vi hittade den uppe på logen vid Glenns sommarstuga, och det var nog ett tag sedan den sett dagens ljus.
Men med lite puts och färg blev den jätte fint. Glömde dock ta kort på hur den såg ut innan..
Men detta är nu!





Tusen stickor i fringrarna senare och massa puts och lite färg, den blir nog jätte fin att ha i hallen med lite blomster på kanske =)

Idag är jag riktigt jätte jätte trött, skulle egentligen följt med Glenn till Falun, men det blev ändrade planer så jag blir hemma i dag. Vaknade i alla fall av mig själv strax före fem i morse, var kissnödig men tänkte att om jag går upp så blir jag pigg och försökte allt jag kunde för att somna om igen. Men det gick verkligen inte, så jag gick på toa och tillbaka i sängen för en timmes extra sömn, inte en sportmössa att jag somnade då kan jag lova. Så det var bara att knalla upp, käkade lite frukost och målade lite =)

Jag och Glenn åkte hem och spelade kort med Malin och Sara i går, lugnt och skönt =) Hungriga blev vi också och Brants var det som lockade mest =) Hihi, man måste ju unna sig ibland!

Så vad har dagen att erbjuda.. Hannah skulle snart titta förbi så jag tänker nog föreslå en lunch ute =) Fint väder är det också så varför inte?!
Ha en bra dag. Kram

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback