God morgon.

Dagen D, Dagen jag väntat på, hoho. Det pirrar i hela kroppen =) För i dag ska jag minsan få måla, jösses vad jag ska måla =) hihi. Har precis packat in alla grejer jag behöver i bilen, checkat av listan noga. Men det är nog någonting jag missat ändå skulle jag tro. Brukar alltid vara så.

Var till Borlänge i går, åkte vid 11-tiden och det enda vi kom hem med var bebis kläder =) Vi hade ju inte köpt nästan någonting, men nu har vi en massa bra basplagg. Mycket bra! Fast skötväska hittade jag ingen, får leta mer senare eller på internet. Jag vet inte riktigt om jag vill ha en som ser ut som en sköt väska eller om jag vill ha en som ser ut som en vanlig väska. Vi får se, har ju lite tid på mig fortfarande =)

Nu ska jag fixa lite här så att jag kan komma i väg snart.
Ha en fin dag. Kram

         

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till idag! Hoppas det blir bra =) Ses på onsdag.kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback