Loooong time, no see.

Ja så kan det gå, 1 vecka och 5 dagar. Tänkte gissa på att det gått en vecka sedan sist, men jag måste haft väldigt fullt upp på sistonde =) Nya lyan känns kanon i alla fall, trivs som fisken i vattnet än så länge och likaså Glenn. Hunnit måla en hel del och försökt varit ute i den mån det går, det är fan äckligt vad varmt det är mitt på dagen. Men jag blir på strålande humör av vädret i alla fall.
Mindre trevligt är allt vatten kroppen samlat på sig, usch. Benen och fötterna värker som aldrig förr, mest på kvällarna men vissa dagar nu när det varit denna stekande hetta har det kommit redan kring lunch. Jaja inga långa promenader, sen får jag unnar mig ett fotbad lite då och då =)

I morgon firar jag och Glenn 3 lyckliga år tillsammans =) Han fick en cruiser av mig, som en kombinerad 3-års och 25-års pressent, och han har väl varit lyckligare än någonsin hela helgen, hihi. Hela helgen har han tjatat på mig om att vi ska ut och cykla. Så i lördags firade vi lite cykla på picknink, åt sallad, jordgubbar och drack pommac ur champagneglas =)

I fredags var vi till Ikea och shoppade lite, på kvällen åkte jag, Sandra och Ted ner till Piren och hade picknink, supermysigt. Och skönt ända tills solen gick ner, då åkte jag hem och knallade in till Emelie en sväng, kikade på klockan och får se att den slagit halv 1. Herre jösses vad fort tiden går, men det beror väl på trevligt sällskap =)

Lördag kväll kom Malin och Mats på besök, vi grillade och åkte ner på Ludvika Festen en sväng, trevligt men alla fyra var rätt sega så det slutade med en milkshake på mc donald och sen cyklade vi hem.
Alldeles underbar helg har jag haft, i går låg vi på filten på tomten hela dagen och på kvällen cyklade vi och tog en glass.

Nej nu blev det mycket text, tänkte jag skulle lagt upp lite bilder men har lagt mig så skönt i sängen så det kanske kan få bli i morgon. Hade så bra så länge. Kram

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback