Meeer...

Att måla =) hihi
Hämtade ett klaffbord som vi ska ha  i vardagsrummet, som också ska få målas, lyckan är total :D Så jag ska slipa lite först bara. I dag känner jag att jag måste ta tag i allt och börja packa lite. Men jag känner verkligen inte för att bo i något som ser ut som skit, därför skjuter jag upp det hela tiden och tänker att jag inte ska packa något utan bara förflytta allt. Men vissa saker är ju enklare att att packa ner och upp än bara förflytta =)

Tog mig en riktig sovmorgon i morse, knallade upp vid nio =) Så underbart skönt. Efter att ha vaknat klockan fem i går kände jag verkligen inte för att gå upp med Glenn i morse.

Nej nu ska jag ta tag i min dag, hänga tvätt, slipa, måla och åka och handla =)
Ha en bra dag. Kram

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback